Ir ao conteúdo
  • Cadastre-se

[MAGIX Ringtone Maker 1.01 E] Todos os toques !


Posts recomendados

Galera, resolvi postar sobre esse programa, pra acabar com as nossas dores de cabeça pra achar o som ideal pro celular, testei o programa, e realmente é show.

<div class='bbimg'>%7Boption%7Dhttp://site.magix.net/uploads/pics/ringtonemaker_us.jpg' border='0' alt='Imagem postada pelo usuário' /></div>

Vou botar uns detalhes somente da marca samsung, pois é aqui eu uso, outras marcas de celulares, que respeitarem os formatos existentes no MAGIX, é com vocês !

Para samsung, e outras marcas de celulares, esse programa acrescenta nos toques, "VIBRA" e "LUZ", muito bom !!!

PSM Player: http://www.psmplayer.com/download/PsmPlay5.0.exe

Samsung:

Filtro de conversão MP3 p/ MMF:

Yamaha converter ( p/ Samsung )

Obs.: Para quem possuir celulares samsung, eu tenho mais de 5000 toques em MMF, eu passo por msn, já que não tenho o link para download.

Msn: [email protected]

Samsung - Todos os programas:

Tudo que você precisa para SAMSUNG

Nokia:

Nokia Ringtone composer - RTTTL Convert.]

Midi to Tone for Nokia

Toques em MID

Ringtone - Mobile

intelliscore.net - Ringtones

Informações do programa ( Se alguem traduzir pra mim, eu atualizo o tópico ).

MAGIX Ringtone Maker, which lets consumers personalize their mobile phones by creating their own real music cellphone ringtones from music hits without paying recurring subscription or download fees.

MAGIX Ringtone Maker converts unlimited ringtones from CDs, MP3s and custom recordings into high-quality ringtones that can be uploaded daily to your cellphone to suit your mood, season, or impress your friends.

As important as the kind of clothes one wears or the car model one drives, ringtones are an important style statement. According to IDC Research, U.S. consumers downloaded 4.8 million ringtones in 2002 or $16.6 million worth. IDC projects that in 2005, these consumers will download 30 million ringtones or $404 million in sales.

With MAGIX Ringtone Maker, consumers can avoid these hefty download and subscription charges by creating their own chart-topping ringtone hits that sound like high-quality stereo music, not tinny downloaded imitation tunes.

With MAGIX Ringtone Maker, ringtones can be uploaded to Real Music cellphones in just three simple steps:

1. Import your favorite music track from CD or MP3

2. Edit it the way you want

3. Transfer it to your phone through Infrared, Bluetooth or USB cable

Also included in MAGIX Ringtone Maker are over 500 ringtone music loops and fun sounds like animal noises and funny voices. And with the recording function, consumers can also create their own unique ringtones on 4 tracks for customized music, holiday greetings or birthday/anniversary announcements. Tell friends and family about your new baby or business promotion through music or speech when they call in on your cellphone!

Ringtone Maker Features:

Import music CDs or load MP3, OGG Vorbis, WAV and WMA files.

Convert your existing ringtones into MP3, WAV, AMR and ADPCM. Also

supports SMAF.

Recording Function - record your own voice or sound effects to create a personalized ringtone.

4-Track Mixer - customize the sound of your ringtones.

MAGIX ring maker - mix your own sounds with included music loops.

Ring tone simulator - hear your new ringtone in its mobile format

before uploading it.

MAGIX remix agent - edit your piece of music exactly to the beat.

-- 50 Fun Sounds and 500 Music Loops - fresh ringtones with the coolest

sounds.

-- Massive Effects Library - Echo, Equalizer, Compressor, Filter,

Distortion and lots more.

MAGIX Ringtone Maker works with newer mobile phones supporting ADPCM formats such as MP3, WAV, AMR, or SMAF.

<div class='bbimg'>%7Boption%7Dhttp://site.magix.net/fileadmin/user_upload/products/DE/Prod_screens/Musik/ringtone_maker/fx.jpg' border='0' alt='Imagem postada pelo usuário' /></div>

--------------

Nesse link: http://programmerworld.net/articles/tips/convert_tones.php , ensina um pouco sobre como usar, e atuar com toques de celulares. ( inglês )

Download: MAGIX Ringtone Maker 1.01 E

Galera, no que eu puder ajudar, pergunte, estou aqui !

O programa é de primeira !

Duvidas adicionais sobre o programa, funcionamento"", [email protected] , eu respondo por lá !

Até mais galera, espero que gostem !

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Arquivado

Este tópico foi arquivado e está fechado para novas respostas.

Sobre o Clube do Hardware

No ar desde 1996, o Clube do Hardware é uma das maiores, mais antigas e mais respeitadas comunidades sobre tecnologia do Brasil. Leia mais

Direitos autorais

Não permitimos a cópia ou reprodução do conteúdo do nosso site, fórum, newsletters e redes sociais, mesmo citando-se a fonte. Leia mais

×
×
  • Criar novo...