Ir ao conteúdo
  • Cadastre-se

007 Quantum of Solace PC Game


dragonlice

Posts recomendados

Bom eu baixei o jogo por partes mas o pessoal la falou que o jogo era bom, mas ocorreu o mesmo erro que deu na versão demo.

as configurações do pc estão nesse exame feito no system requiriments lab:

Quantum of Solace

System Requirements Lab Analysis

Congratulations, your computer exceeds the minimum specification required to run this game.

CPU

Minimum: Pentium® 4 3.0GHz or AMD Athlon 64 3200+ or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better

You Have: 2 processors running - Intel® Pentium® Dual CPU T2390 @ 1.86GHz PASS

CPU Speed

Minimum: 3 GHz

You Have: 1.86 GHz Performance Rated at 4.19 GHz PASS

System RAM

Minimum: 512 Megabytes of RAM (1 GB required for Windows Vista™)

You Have: 1.9 GB PASS

Operating System

Minimum: Windows XP / Windows Vista

You Have: Microsoft Windows Vista Home Basic Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001) PASS

Video Card

Minimum: 3D hardware accelerator card required - 100% DirectX® 9.0c-compliant 128 MB video card and drivers / All NVIDIA® GeForce® 6600 128 MB RAM and better chipsets / All ATI Radeon 9800Pro 128 MB RAM and better chipsets

You Have: VIA Chrome9 HC IGP Family WDDM () PASS

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 128 MB , You have - 177 MB

Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes

Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes

Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 2.0

Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 2.0

Video Card Driver Version (DirectX)

Your driver version number is: 7.14.14.43 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

Sound Card

Minimum: 100% DirectX® 9.0c-compliant true 16-bit sound card and drivers

You Have: Alto-falantes (Realtek High Def PASS

Sound Card Driver Version

Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.

Free Disk Space

Minimum: 7800 MB of uncompressed hard disk space (plus 400 MB for the Windows® swap file and 12 KB free for saved games)

You Have: 78.0 GB PASS

DVD

Minimum: 100% Windows® XP-compatible 6x speed DVD-ROM drive (600 K/sec sustained transfer rate) and drivers

You Have: HL-DT-ST DVDRAM GSA-T40N ATA Device PASS, but the Speed could NOT be analyzed.

Mas apesar disso o erro ocorre, o erro é esse:

erro_jbbb634.jpg.xs.jpg

E depois de eu apertar ok aparece isso:

erro_jb774.jpg.xs.jpg

(clique para ampliar)

Me ajudem por favor estou louco para jogar esse jogo, eu tenho o de play2 mas nem se compara por favor ajudem!

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Arquivado

Este tópico foi arquivado e está fechado para novas respostas.

Sobre o Clube do Hardware

No ar desde 1996, o Clube do Hardware é uma das maiores, mais antigas e mais respeitadas comunidades sobre tecnologia do Brasil. Leia mais

Direitos autorais

Não permitimos a cópia ou reprodução do conteúdo do nosso site, fórum, newsletters e redes sociais, mesmo citando-se a fonte. Leia mais

×
×
  • Criar novo...