Ir ao conteúdo
  • Cadastre-se
Entre para seguir isso  
mizerko

[Resolvido] Vaio VGNFW35GB para design gráfico o que vcs me dizem?

Recommended Posts

Gente gostaria de uma ajuda para um notebook. Irei usar para trabalho gráfico (Adobe suite CS4, Corel X4 e 3dMax para modelagem). Alguem poderá me dar um opinião sobre esta configuração?

Obrigado!

Operating System

Operating SystemGenuine Windows Vista® Home Premium 32-bit (English Version) with Service Pack 1Language PackHong Kong Chinese, Simplified Chinese, Arabic, ThaiLanguage Interface PackVietnamese

Architecture

Processor TechnologyIntel® Centrino® 2 Processor TechnologyProcessor NameIntel® Core™2 Duo Processor P8600 (2.40 GHz)*1*2Network ConnectionIntel® WiFi Link 5100ChipsetMobile Intel® PM45 Express ChipsetProcessor System Bus1066 MHzMemory Bus800 MHzCache Memory3 MB

Main Memory

Pre-installed/Max3 GB DDR2 SDRAM*3*4SO-DIMM Slots2 SO-DIMM slots (The pre-installed memory module uses two)

Hard Disk Drive

Hard Disk Drive400 GB*5 (Serial ATA, 5400 rpm)

Optical Disc Drive

DriveDVD±RW/±R DL/RAM DriveMaximum Reading SpeedDVD+R: 8x (SL), 6x (DL)/DVD-R: 8x (SL), 6x (DL)/DVD+RW: 8x/DVD-RW: 8x/DVD-ROM: 8x/DVD-RAM: 5x/CD-ROM: 24x/CD-R: 24x/CD-RW: 24xMaximum Writing SpeedDVD+R: 8x (SL), 6x (DL)/DVD-R: 8x (SL), 6x (DL)DVD+RW: 8x/DVD-RW: 6x/DVD-RAM: 5x/CD-R: 24x/CD-RW: 24x

Graphics

Graphics AcceleratorATI Mobility Radeon™ HD 3470Dedicated Video Memory256 MB

Display

Type16.4" wide (WXGA++: 1600 x 900) TFT colour display (Clear Bright LCD [Rich Colour])

Interface

USBHigh Speed USB 2.0 x 3i.LINK(IEEE 1394)4 pin (S400) x 1Network (RJ-45)Connector10Base-T/100Base-TX / 1000Base-T x 1Display Output ConnectorAnalogue RGB, mini D-sub 15 pin x 1HeadphoneStereo mini jack x 1MicrophoneStereo mini jack x 1HDMI In/Out ConnectorOutput x 1ModemV.92 and V.90 Compliant x 1Memory Stick SlotMemory Stick (Standard/Duo Size compatible, MagicGate compatible, Memory Stick PRO compatible, High-speed data transfer compatible)*6SD Memory Card SlotSD Memory Card*7 (SDHC compatible, MMC compatible)PC Card SlotExpressCard™/34 x 1DC INx 1

Wireless Connection

Wireless LAN TypeIntegrated Wireless LAN IEEE 802.11a/b/g/Draft n*8Wireless LAN Data Ratemaximum 11Mbps (802.11b)/54 Mbps (802.11a/g) 300 Mbps (Draft 802.11n)*9Wireless LAN Frequency5 GHz (802.11a/Draft n), 2.4 GHz (802.11b/g/Draft n)BluetoothBluetooth standard Ver. 2.1+EDR

Camera

Front Side CameraEffective pixels: 1280 x 1024

Audio

Sound ChipIntel® High Definition Audio compatible , 3D audio (Direct Sound 3D support)SpeakerBuilt-in stereo speakersMicrophoneBuilt-in monaural microphone

Keyboard/Input Device

KeyboardApprox. 19 mm key pitch/2 mm keystroke , 86keysTouchpadIntelligent Touchpad

Battery Life*10

Bundled BatteryVGP-BPS13/S Lithium-ion battery: up to 2.5 hours of useOptional Long BatteryVGP-BPL13 Lithium-ion battery: up to 4.5 hours of use

Size

Dimensions (WxHxD)384 x 29.0 -37.0 x 261 mmWeight3.1 kg (including the supplied battery)

Included Software

AV EntertainmentWindows® Media center SP1Video Edit/PlaybackVAIO Movie Story, Adobe® Premiere® Elements® 7, VAIO Edit Components, WinDVD for VAIODVD CreationClick to Disc, Click to Disc EditorMusicVAIO MusicBox, SonicStage Mastering StudioStill Image/PhotoPMB (Picture Motion Browser), Windows® Photo Gallery, Adobe® Photoshop® Elements® 7Home NetworkVAIO Media plusWord Processor / Spreadsheet60-Day Trial Version of Microsoft® Office Professional 2007*11ToolRoxio Easy Media Creator, Adobe® Reader® 9, McAfee PC SecurityCenter 90-day Free Trial*12UtilitiesVAIO Control Center, VAIO Presentation Support, VAIO Launcher, WebCam Companion, Magic-i™ Visual EffectsSupportVAIO Recovery Center, VAIO Update, VAIO Data Restore Tool

Supplied Accessories

AC AdaptorAC Adaptor (VGP-AC19V24)BatteryLithium-ion battery (VGP-BPS13/S)*13

Compartilhar este post

Link para o post
Compartilhar em outros sites
Acho que tem opções mais fortes. Depende do preço, quanto vai pagar?

Então estou vendo com um amigo meu que traria da australia. Este modelo custa em reais 3200,00 alguém sugere outro modelo?

Compartilhar este post

Link para o post
Por R$3.200 este ae está show.

Então posso comprar tranquilo? vai suprir minhas necessidades?

Será que a sony Brasil da suporte a este modelo?

E quanto a upgrade é possível fazer?

Obrigado!

Compartilhar este post

Link para o post

Acho que a Sony não tem esquema de garantia internacional, melhor verificar. Entra em contato com suporte da Sony e pergunta.

HP eu sei que não tem, só dão garantia para modelos nacionais.

Que tem garantia internacional e alto padrão de qualidade que eu conheço é Gateway e Asus, mas dae você precisa pagar todos os impostos e tal pra valer a garantia.

Compartilhar este post

Link para o post

Pessoal,

muito obrigado pela ajuda, já comprei o bichinho.... quando chegar posto o que achei.

Compartilhar este post

Link para o post

Caso o autor do tópico necessite, o mesmo será reaberto, para isso deverá entrar em contato com a moderação solicitando o desbloqueio.

Compartilhar este post

Link para o post
Visitante
Este tópico está impedido de receber novos posts.
Entre para seguir isso  

Sobre o Clube do Hardware

No ar desde 1996, o Clube do Hardware é uma das maiores, mais antigas e mais respeitadas publicações sobre tecnologia do Brasil. Leia mais

Direitos autorais

Não permitimos a cópia ou reprodução do conteúdo do nosso site, fórum, newsletters e redes sociais, mesmo citando-se a fonte. Leia mais