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Guest sharekazaa

[Resolvido] Chegaremos A 1 Bilhão De Polígonos Até 2010?

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Guest sharekazaa

This engine and NV40 brings a new technique that apparently "far surpassed normal bump mapping and displacement maps", the currently widely used marchitectures to show the bumps and terrains in the games and this means that this engine will bring some extraordinary stuff. In 2006.

The incredible claim that the engine will run a model with six millions polygons is, simply, incredible but the game developer told us that this number must refer to models in 3D studio Max while the actual game models even in games such is Doom 3 are still limited to only 5000+ polygons per character and approximately 100,000+ polygons for the whole scene.

www.beyonunreal.com

Parece que a engine Unreal 3 vai ser otimizada a uma tecnologia à frente do DX9 e OpenGL 2.

6 milhões de polígonos num único modelo? Mas de 5 mil na Unrel 2 pra 6 milhões da Unreal 3? :zoio::zoio::zoio::zoio::zoio::zoio::zoio:

[EDIT] http://forums.beyondunreal.com/showthread.php?t=131060

Oooppss! Parece que me enganei, os 6 milhões de polígonos não são reais, são pré-processados num mapa que depois é aplicado ao modelo pra fazer ele parecer ter 6 milhões, mas usando muito menos.

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