Ir ao conteúdo
  • Cadastre-se

Duvida com a A-trend ATC-5010m


dedebrasil

Posts recomendados

Eu tenho uma A-trend atc 5010m e que ria saber o que ela tem, o manual está em inglês que não entendo, e com um monte especificações téquinicas, que não entendo. Quem puder me explique. Está ai a parte do manual com o que ela tem.

: Intel Pentiumâ (P54C) CPU operating from 75MHz to 200MHz, Intel Pentium MMXTM 166~233MHz (P55C), AMD K5, AMD K6, AMD K6-2, AMD K6-III, Cyrix 6x86MXTM, MII, 6x86L, Rise mP6.

: SiS530 and SiS5595 chipset including Hardware Health Monitor function.

: VGA on board, the VGA function inside the SiS530 chipset, to speed up VGA GUI performance and the video playback frame rate. With shared memory area from 2MB to 8MB, step by 2MB.

: On-board 512KB/1MB L2 Cache (Pipeline Burst SRAM).

: Three 168-pin DIMM sockets for three banks of 64-bit wide path up to 1.5GB SDRAM.

: Built-in Switching Voltage Regulator.(VRM 8.2 Spec.)

: CPU core voltage range from 1.5V to 3.5V.

: Three PCI slots compliance with reversion 2.1 of the PCI Local Bus specification and two 16-bit ISA slots.

: Dual Master IDE connectors supporting Ultra DMA/33/66, up to four devices in two channels for connecting of high capacity hard disk, CD-ROM, tape backup etc..

: USB (Universal Serial Bus) Connectors supporting up to 127 peripheral devices.

: AT style Keyboard Connector and PS/2 Mouse Header.

: SMC-FDC37M602 high-speed Super Multi-I/O chipset.

: Infrared Transfer (IrDA TX/RX) Connector.

: One FDD Port supporting two devices up to 2.88MB.

: Two 16550A fast UARTs compatible Serial Ports.

: One EPP/ECP mode Parallel Printer Port.

: PCB Dimension is 240mm x 220mm (9.44" x 8.65") ; Baby-AT Form Factor.

AT & ATX Power Supply Connector.

Eu tentei ligar ela com um K6-2 500 e memo pc 133, e depois de um tempo ela trava, quando eu passo para pentium 133 e memo pc 133 ela funciona direitinho.

Porque ela está travando com o K6-2 500.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Arquivado

Este tópico foi arquivado e está fechado para novas respostas.

Sobre o Clube do Hardware

No ar desde 1996, o Clube do Hardware é uma das maiores, mais antigas e mais respeitadas comunidades sobre tecnologia do Brasil. Leia mais

Direitos autorais

Não permitimos a cópia ou reprodução do conteúdo do nosso site, fórum, newsletters e redes sociais, mesmo citando-se a fonte. Leia mais

×
×
  • Criar novo...