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Dungeons (estratégia) - Patch disponível


gandalfnho

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A editora Kalypso Media anunciou o desenvolvimento de Dungeons, título para PC que lembra o clássico Dungeon Keeper e que coloca o jogador no controle de um lorde do mal. Assim com no game da Bullfrog, o objetivo é criar um calabouço cheio de armadilhas e perigos diversos, impedindo que heróis entrem e tentem roubar seus tesouros.

Um dos pontos altos do game é a possibilidade de criarmos inúmeros tipos de armadilhas, feitas com diferentes elementos. Após isso, o jogador pode capturar os invasores, conseguindo assim itens especiais, além da energia necessária para continuar com a proteção de sua confortável masmorra. O game oferece inclusive salas de tortura e outros recursos preciosos na hora de extrair informações ou itens especiais de seus inimigos, tudo mostrado com bom humor.

Mas a vida não será fácil para o nosso anti-herói. Vítima de um plano maligno, ele deverá reaver seus domínios e não só defender o lugar de intrusos, mas também disputar seu reino com outros lordes do mal. O game oferece uma campanha com 20 missões distintas, além de um modo de customização de cenários que promete aumentar ainda mais sua longevidade.

O desenvolvimento do game está sob a tutela do estúdio Realmforge, para PC e já está disponível lá fora.

Notas da versão

- Many balancing, performance and stability improvements from The Dark Lord Add-on have been integrated.

- You can now zoom out further with the camera to get a greater overview of your dungeon.

- The campaign button in the main menu now always leads to the mission selection map and loads the last profile saved (campaign progress, skill and attribute points). Thereby, it is now easier to replay maps that have already been completed and to finish the remaining achievements there (to receive additional attribute and skill points).

- All single-player maps have been significantly overhauled, made more different from each other, given descriptions and provided with a greater number of heroes.

- The selection GUI for single-player games has been more clearly designed with filtering by dungeon level, the display of an overview map and the display of the starting resources.

- Most single-player maps have now been combined as adjustable maps. With this, the game mode (sandbox, soul survival, survival or amusement park) can be freely chosen for each of these maps before starting the game.

- When starting single-player maps with the game modes amusement park, survival and soul survival, Mr. Sidekick will now be stationed at different locations, relative to the throne room and difficult for heroes to reach.

- Goblins can now dig without always having to run back to the Dungeon Heart or Dungeon Lord except for when they are mining gold. This allows the dungeon to be dug faster.

- Goblins now fill up equipment chambers with every single stroke of the hammer and no longer flee in panic when a hero uses the equipment chamber's interaction gimmick. This allows equipment chambers to be restocked quicker.

- After heroes are completely satisfied, they will now wander through the dungeon and admire prestige gimmicks for another 30 seconds, in order to give the player more time for the harvest.

- The Dungeon Lord's mana regeneration rate has been accelerated considerably.

- Distribution of random decorative stones in the unexcavated area of the dungeon (except for gold veins).

- Improved spec shader in all dungeon levels.

- Offsetting distinctly improved in the entire dungeon for greater differences in height.

- Display of blood on the ground as well as memory leak with the display of blood have been fixed.

- Higher-performance animation system built in.

- Improved audio manager built in.

- Mod integration and map editor improved.

Requisitos mínimos

Processador dual core 2.0 Ghz

Placa de vídeo com 256 MB SM 3.0

2 GB RAM

2 GB HD

Windows XP SP2 / Vista / 7

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  • 3 meses depois...
  • mês depois...

Pra quem jogou o arcaico e genioso Dungeon Keeper esse aqui vai ser bem-vindo...entretanto...não gostei do trailler, sério...achei muito carregada a perfomance...sem falar nos gráficos de baixo níveis...espero ser apenas um trailler porco...q o jogo original seja tão magnífico qto seus antecessores <dedos cruzados> :)

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  • 2 meses depois...
  • 2 semanas depois...
  • 6 meses depois...

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