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Command & Conquer: Red Alert 3 - Tópico oficial - Patch 1.12 disponível


gandalfnho

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  • Membro VIP
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@AlexGT - O modo skirmish ainda tem sim, embora não o tenha acessado ainda, então não sei dizer quantos mapas são. Inclusive a edição de colecionador (Premier Edition) vem com uns poucos mapas extras que podem ser usados tanto em MP quanto no modo skirmish.

@dingao666 - Esqueci de responder sua dúvida sobre o modo de coleta. Em vez dos recursos (minério) estarem espalhados em "campos" no mapa e os veículos de coleta irem lá percorrer o local para coletar, assim como ocorria nos títulos anteriores da série ou mesmo com o Tiberium da outra série C&C, agora o minério fica concentrado em minas (estruturas), você constrói a refinaria o mais perto possível de uma mina, o veículo vai até a mina, é abastecido e retorna com a carga.

Postado

É que eu tava acostumado com os gráficos do C&C 3 e KW, mas depois me acostumei com o red alert 3. Como todo mundo deve ter percebido, é bem voltado pra o multiplayer mesmo, as campanhas me parecem tão pequenas...

Postado
arkhanor como está o modo multiplayer?

é tipo como a BN do starcraft/warcraft?

tem muito brazuca?

abraços

Foi mal não responder logo. Cara, eu ainda não joguei o multiplayer, mas deve ser parecido com o do Command & Conquer 3 e Kane's Wrath. O sistema de jogo geralmente é igual ao skirmish, mas no site tem ranking, você pode assistir as batalhas dos outros, tem comentários sobre a partida (quando disponível)...

Dá uma olhada:

http://www.commandandconquer.com/portal/site/redalert/battlecast/

Não sei dizer se tem muito brazuca, mas acho que tem mais gringo mesmo, se bem que não deve ser tão difícil achar brasileiro jogando. Ah e pelo jogo mesmo você entra em salas (como na battle.net) para jogar. Tem também um sistema de automatch, que encontra pessoas com um mesmo ranking que o seu para começar uma partida rápida.

Postado

bom pessoal eu comprei o original instalei e fui direito pro multiplayer.........

o problema é que não tem um canal brazuca !!!!

hauahauahaua não sei se terá mais é uma *****... sem um canal para brasileiros

Postado

Tenho atlhon 64 3200+

placa-mãe Assus M3n SLI

1 Giga de Ram

Placa de Vídeo ATI Radeon X1600XT 256MB

O jogo so abre a primeira tela de apresentação e depois

fica tudo preto... já esperei um tempão!!! pensando que o jogo e pesado

mas fica so nisso mesmo... será que minha placa de video que não suporta o jogo ?????

Postado
Tenho atlhon 64 3200+

placa-mãe Assus M3n SLI

1 Giga de Ram

Placa de Vídeo ATI Radeon X1600XT 256MB

O jogo so abre a primeira tela de apresentação e depois

fica tudo preto... já esperei um tempão!!! pensando que o jogo e pesado

mas fica so nisso mesmo... será que minha placa de video que não suporta o jogo ?????

É possível que sua placa não seja suportada, mas o que acontece é que nos instantes iniciais do jogo, ele verifica se ha alguma atualização, aí a tela fica preta com a estrela vermelha aparecendo no canto superior direito, depois disso abre normalmente. Se o jogo for pirata, não tenho a solução. Ser for original, tenta atualizar o jogo manualmente, baixando o patch no site do do Red Alert 3 ou até mesmo atualizar sua placa de vídeo.

bom pessoal eu comprei o original instalei e fui direito pro multiplayer.........

o problema é que não tem um canal brazuca !!!!

hauahauahaua não sei se terá mais é uma *****... sem um canal para brasileiros

Ah, acho que muita gente do brasil não comprou o jogo ainda, talvez pelo preço ou pelo já muito criticado sistema de limitações e drm que a EA tem colocado nos seus últimos lançamentos. Acho que com um tempo fica melhor de se achar brasileiros nas salas.

Patch 1.05 disponível!

Copiei do Forum oficial:

Here are the major highlights:

1) DRM De-authroization - if you've maxed out at 5 machines, you can easily de-authorize any installation in-game with a few simple clicks. You won't have to worry about going through any special websites or requests, we're giving you the power in-game.

2) Balance exploit fix – Added capture delay on Engineers

3) Balancing Allies vs. Empire of the Rising Sun --- Specifically tuning Allied aircraft rush against Rising Sun

4) Added the ability to see player’s stats in the online lobby

5) Added Co-op lobbies - so you can easily find your next best-friend-co-Commander

6) Official Release of Red Alert 3 Worldbuilder - will be available for direct download on our website, you must be updated to 1.05

7) A critical list of balance and technical changes - see the entire Readme below!

AUTOMATCH UPDATE - We had planned to include our big AutoMatch update with Patch 1.05, as you know, and we know, the current AutoMatch system that launched with Red Alert 3 was not up to par with the ranked multiplayer experience we wanted you to have. Since the launch of the game we have rebuilt a brand new AutoMatch back-end system and under our current QA testing, it has been extremely faster, with little to no lag. Suffice to say, it will really ignite the ranked play experience in to what it should be, with quick matching, ranks shifting, we're excited to finally bring this Automatch improvement to you...

However, in order to give our new AutoMatch system the proper server load to ensure stability and a fluid experience, we opted to go for a safer route in an effort to enlist YOU, our community of multiplayer gamers to help us test the new AutoMatch system with a Beta Patch 1.06 which we are planning to release very soon after 1.05 launches Thursday. This was a difficult but important decision as the last thing we want to do is put a brand new AutoMatch back-end system out there with 1.05 that may have issues which force us to roll-back. We are currently putting the 1.06 Beta Patch together and setting up a Beta Server, and are planning to make this available as a direct download only on our website, very, very soon. We're as anxious as you are, so don't worry. Our goal is to test the new AutoMatch with a critical mass of our community (YOU) to ensure a stable environment, in which we will then release it officially after a short beta test period. And yes, anyone will be able to take part, there will be no limit or entry requirement. We hope you understand our concerted testing efforts here, and our efforts to involve you in ensuring this AutoMatch system is awesome.

Now, here is the full 1.05 ReadMe!

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Command & Conquer Red Alert 3

Version 1.05 Patch Notes - December, 2008

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This patch for Command & Conquer Red Alert 3 fixes several exploits and bugs, improves balance, provides assorted user interface enhancements, and more.

<Balance Changes>

· During Skirmish and Multiplayer games, Engineers will now take several seconds to successfully capture a structure. During this time

the Engineer will be vulnerable to attack.

· Reduced the power requirement for the Empire of the Rising Sun Refinery from 55 to 50.

· Reduced the cost of the Allied Harvester from 1400 to 1000.

· The Allied Refinery's sell price has been increased from 300 to 500.

· The Vindicator should now do 50% less damage versus Empire of the Rising Sun Cores.

· The Mecha Tengu's anti-air weapon damage has been increased from 15 to 23.

· The Vindicator and Century Bomber will now properly receive the additional ammo if grounded when Advanced Aeronautics is purchased.

· Units in aggressive stance will now auto-acquire enemy Tank Busters in their spider holes.

· Fixed an exploit where players could get two infantry units out of a Power Plant when selling it.

· Construction Yards will now spawn an Engineer when destroyed.

· Construction Yards will now spawn an Engineer when sold on the water.

· Akula Subs will now be much easier to target as they surface to fire.

· The Soviet Ore Collector now has a proper cooldown time on its secondary ability.

· The Soviet Super Reactor will now damage aircraft when destroyed

· Fixed a bug where the Hammer Tank was not receiving a damage increase on its Leech Beam after attaining veterancy.

· The King Oni will now perform a melee attack when attacking enemies nearby, which will also cause meta-damage to infantry.

· Fixed a bug where Hospitals were not healing infantry units garrisoned inside vehicles.

· The Shogun will now properly fire all of its laser cannons when automatically attacking structures in aggressive stance.

· The Hammer Tank will now receive health when using its Leech Beam against an enemy that has Point Defense Drones.

· Fixed an exploit where players could get the Sky-wing to land on dry land.

· The map reveal from Observation Posts is no longer obstructed by various terrain heights.

· Engineers targeted with Cash Bounty will no longer provide funds when the engineer captures a structure.

· The Apocalypse Tank can now properly change targets when using its Magnetic Harpoon ability.

· Fixed an exploit where the Javelin Soldier could remain fully locked onto their target even after moving.

· Fixed a bug where the Terror Drone would maintain its Stasis Ray even though it switched to Dismantler Claws.

· Fixed an exploit where players could create more than 4 docking aircraft per airfield or airbase.

· Fixed an exploit where players could change faction right before the game countdown finished.

· Fixed an exploit where players could disconnect from games and still gain benefits to their record.

· In 2v2 team games, teammates will always start next to each other.

· Fixed exploits where the starting game countdown wouldn't stop if a player changed game parameters in the final second.

<User Interface Enhancements>

· Added several Co-op lobbies to the lobby list.

· Added the ability to see a player's stats in the online lobbies. By hovering over a player's name, this will display a summary of that player's wins, losses, and rank.

· Vertical sliders in the menus can now be scrolled using the mouse wheel.

· Added the Broadcast option under the Rules Tab for Custom online matches.

· When players change map size in the game setup screen, the appropriate number of slots will be opened.

· The custom match lobby list will now display icons for Clan, VOIP, Custom Map, and Passworded games in the Status column.

· Added the proper Observer panel when observing online matches.

· Added the ability to Whisper to players in different lobbies.

· Players can now see Whispers while in the Game Setup screen of an online match.

· The host of a Co-op campaign match will now receive a notification when they send an invite to other players.

· When editing hotkeys or VOIP settings, they will now only be changed for the current active profile.

· The player will no longer be kicked back to the main menu after entering an incorrect password for an online game.

· At least two extra mouse buttons can now be assigned to commands in the Custom Hotkeys screen.

· Added a visual indicator in-game to display whether a player is using Team or Global VOIP chat.

· Players will now receive a message that the lobby is full when attempting to join a full lobby.

· Added a refresh button onto the custom match lobby screen.

· Added more details into the invite request a player has received.

<Bug Fixes>

· Fixed a bug where Burst Drones were not inflicting damage when activating their secondary ability before attaching to a vehicle.

· Fixed a bug where the progress bar for structures was not displaying when their production was paused.

· Fixed a bug where the Terror Drones were receiving a garrison cursor when hovering over civilian buildings in the shroud.

· If the Stingray uses its secondary ability on water and then moves onto land, the ability button will now properly display the cooldown time.

· Fixed a bug where corrupted graphics would display when issuing Planning Mode commands extremely close to the selected unit.

· Fixed a bug where Spies would retain the Tesla effect after using Bribe while disguised as a Tesla Trooper.

· The Mission Menu map will now properly display bridges.

· The Riptide ACV will now properly fire its torpedoes when force firing in the water.

· A Terror Drone will now properly grey out the unpack command of an enemy unit affected by the Stasis Ray.

· Fixed a bug where units would potentially warp when being disengaged from an enemy Apocalypse Tank's magnetic harpoon.

· A Reverse Move command will no longer be cancelled when a non-movement secondary ability is toggled midway through the move command.

· Fixed a bug where the King Oni wouldn't do any damage with its Bull Rush if used before reaching its build waypoint.

· Empire of the Rising Sun vehicles can no longer transform through bridges.

· Fixed a bug where Empire of the Rising Sun cores were not unpacking if the player saved a game while the core was moving to its destination.

· Fixed a bug where hosting or joining a multiplayer match was causing your VOIP settings to default to Voice-Activated.

· Fixed a bug where VOIP settings were being set back to default after finishing a game.

· Torpedoes will no longer follow amphibious units onto land.

· Fixed a bug where the Twinblade would sometimes go underground when attempting to pick up passengers.

· Fixed a bug where the Terror Drone would sometimes have difficulty garrisoning inside a Twinblade.

· Fixed stability issues with joining, leaving, and re-joining network games.

· The research of Heightened and Max Clearance can now be continued after being paused.

· Twinblades will no longer be damaged when picking up a vehicle infected with a Terror Drone.

· Fixed an issue where aircraft would go underground when landing at their airfield or airbase.

· The Apocalypse Tank will now display its grinder effects on Medium and lower LOD

· Fixed a bug where your Co-commander's MCV would sometimes fail to unpack after destroying the Tesla Coils in mission Allied 03.

· Fixed a desync for when an observer toggled between players in an online match.

<Other Changes>

· Added DRM Deauthorization into both the launcher and Options menu in-game. Clicking the "Deauthorize" button will deauthorize the computer from playing Red Alert 3, allowing players to run the game on a different computer. Restarting the game on the original computer will reauthorize Red Alert 3 on that machine.

· Added status pips for units being healed by Hospitals.

· The Bullfrog can now target an area for passengers to be ejected even if that area is currently out of range.

· After the Free Trade power is purchased, additional numbers will now display from refineries indicating the power's benefit.

· Infantry will now play a meta-impact animation when hit with V4 rockets.

· Tanya will now receive a C4 cursor when hovering over enemyvehicles and ships.

· The Chrono Rift/Chasm/Fissure powers have had their portraits updated to better reflect the functionality of the powers.

· Commando units will no longer receive a garrison cursor when hovering over Ore Nodes and tech structures under the fog-of-war.

· Chrono Rifted units can now be selected by control group number after warping back in.

· Valid structures will now receive a rally point mouse cursor when hovering over bridges.

· Conscripts, Peacekeepers, and Imperial Warriors will now receive a counter-garrison cursor when hovering over valid civilian structure targets.

· The Yari Mini-Sub will now reliably hit Yuriko with its secondary kamikaze ability.

· Added Ammo Pips for respective units into their portrait.

· Units with the disguise ability will now display a unique disguise cursor when hovering over valid disguise targets.

· Burst Drones that are attached to units will now show up on the mini-map.

· Vehicles that have been pilot sniped can now be crushed appropriately.

· Added a sound effect for placing camera bookmarks.

· Added a sound effect for the game countdown timer

· Added Victory/Defeat music to the end of a multiplayer match.

· Improvements to how stats are tabulated in the post-game summary.

· Improved the overall AI management of Harvesters.

· Improved the push-to-talk functionality of VOIP while playing a Co-op campaign mission.

· Power Plants will now turn dark when infiltrated by an enemy unit.

· The Athena Cannon will now receive unique firing FX when it achieves Heroic veterancy.

· The Dolphin will now receive unique firing FX when it achieves Heroic veterancy.

· The Striker VX will now receive unique firing FX when it achieves Heroic Veterancy.

· The Sky-wing will receive unique firing effects when it achieves Heroic Veterancy.

· The wrench repair icon will now display on structures that are being repaired by your co-commander.

· Infantry units will now correctly evacuate from a transport vehicle that has been pilot sniped by Natasha.

· Replays will now provide users with a Telestrator.

· Added descriptive text for the "Destroy the Generators" bonus objective in campaign mission Allied 05.

· Added an extra health bar to the Athena Cannon to indicate the strength of its shield and/or point defense drones.

· The first unit selected for Chrono Swap will now have an icon denoting its selection.

· Infantry units will now fall to the ground when killed while parachuting.

· Expanded the variety of animations for Yuriko Omega.

· Added several people to the game's credits.

· Fixed various typos and made certain dialog messages more clear.

· Various other bug fixes.

  • Membro VIP
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Tópico atualizado. Patch 1.05 disponível, além do Editor de mapas (links e notas da versão no post inicial, notas também no post do colega acima). Uma das novidades do patch é a possibilidade de liberar ativações do jogo, em caso de desinstalação ou similar.

Postado
bom pessoal eu comprei o original instalei e fui direito pro multiplayer.........

o problema é que não tem um canal brazuca !!!!

hauahauahaua não sei se terá mais é uma *****... sem um canal para brasileiros

Ah, ainda tem a opção do Garena , que seria como um Gamespy e tem muitos brasileiros lá jogando. Um dos primeiros itens do Termos de Uso é usar jogo original. Ah, o programa é disponibilizado em português do brasil. O pessoal de um forum de estratégia (RTS[G]ames) usa

Postado

@dingao666 - Esqueci de responder sua dúvida sobre o modo de coleta. Em vez dos recursos (minério) estarem espalhados em "campos" no mapa e os veículos de coleta irem lá percorrer o local para coletar, assim como ocorria nos títulos anteriores da série ou mesmo com o Tiberium da outra série C&C, agora o minério fica concentrado em minas (estruturas), você constrói a refinaria o mais perto possível de uma mina, o veículo vai até a mina, é abastecido e retorna com a carga.

é eu nao gostei desse modo de coleta porque as "minas" sao cosntruidas na sao naturais mas deixa pra la hehe eu gostei do jogo as cutscenes parecem ser bem engracadas mesm hauahuaha, so achei(como você disse) algumas unidades realmente esquisitas mas fazer o que

  • 2 semanas depois...
  • Membro VIP
Postado

Expansão para Red Alert 3 em desenvolvimento?

De acordo com o site francês Jeuxvideo, a Eletronic Arts está trabalhando numa expansão para Red Alert 3 intitulada Uprising. Embora a EA não tenha confirmado nada ainda, o histórico da série torna praticamente certo que uma expansão seja produzida.

  • 2 semanas depois...
Postado

pessoal, me dêem um help.. peguei o jogo e instalei, mas na hora de rodar ele diz que não tem nenhuma opção de "Language pack". Alguém saberia me dizer como resolvo isso?

abs

Postado

diegoops, melhor do que importar FarCry e descobrir que te mandaram uma edição com dois idiomas - italiano e espanhol ¬¬"

Provavelmente deu um erro na instalação, ou seu disco está com problema, se for o caso, tente respectivamente reinstalar ou acionar a garantia. Eu li sobre problemas com isso no beta, que dava esse erro pra quem não tinha uma key pra jogar... na verdade li sobre o problema em outra situação também, mas essa é contra as regras do fórum.

  • Membro VIP
Postado

Expansão para Red Alert 3 anunciada

Foi anunciado oficialmente hoje que uma expansão para Red Alert 3 está em desenvolvimento. Intitulada Uprising, a expansão será standalone, ou seja, não será necessário ter Red Alert 3 para jogar, e terá 4 mini-campanhas, uma para cada facção e outra envolvendo Yuriko Omega, a unidade especial japonesa, além de novas unidades, novos filmes, com atores tanto já atuantes em Red Alert 3 quanto novos e um modo de jogo chamado The Commander's Challenge, onde o jogador poderá enfrentar 9 comandantes inimigos com diferentes habilidades e graus de desafio. Uprising estará disponível em março, somente via download para PC (preço ainda não definido).

  • 3 semanas depois...
Postado

Estou pensando em comprar o jogo, pois joguei muito o RA 1 no meu pentium 100 ahahah. Mas gostaria de saber se o rd3 rodaria razoavelmente bem na minha 7600GS(AGP)?? Estou baixando o demo para saber, mas demorará um bocado...

[]

  • Membro VIP
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Uprising, expansão de Red Alert 3, chega em 12 de março

A Electronic Arts divulgou que "Uprising", expansão para o game de estratégia "Command & Conquer: Red Alert 3", chega ao PC em 12 de março. Ao preço de US$ 20, o "add-on" estará disponível apenas por download. Uma versão para consoles da expansão não está descartada.

Além de quatro novas mini-campanhas - dedicadas a cada uma das três facções e uma quarta que conta as origens de Yuriko, a colegial com poderes especiais do exército japonês -, "Uprising" também traz uma modalidade chamada Commander's Challenge. São 50 desafios em que o jogador testa suas habilidades contra nove comandantes de diferentes territórios. Cada um dos desafios traz regras e condições próprias de vitória.

Também, a expansão promete mais cenas não-interativas "live action", ou seja, com atores de carne e osso, casos de Gemma Atkinson e Ivana Milicevic. Uma nova leva de estrelas foi contratada para as cenas adicionais de "Uprising", incluindo Malcolm McDowell ("Laranja Mecânica" e o seriado "Heroes"), Jodi Lyn O'Keefe ("Prison Break") , Jamie Chung ("Dragonball Evolution") e Holly Valance ("Dead or Alive"), além de Ric Flair, atleta de luta-livre.

  • 2 semanas depois...
Postado

Alguem pode me ajudar na fase 6 dos aliados, onde o presidente( ao q me parece , vai trair os companheiros)?Simplesmente não sei como chegar até aqueles bases na montanha para desativar o canhão que sai do monumento.(_(

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