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Command & Conquer 3: Tiberium Wars (RTS) - Tópico oficial - Patch 1.02 expansão


gandalfnho

Posts recomendados

  • Membro VIP
uh Ruuu !!!

E esta expansão possui novas unidades, mapas, missões e um nova história, certo? E que dura bastante para acabar. Se for tudo isso, certamente comprarei

Sim, tem novas unidades e uma nova história (uma campanha do ponto de vista dos NOD), além de uma nova modalidade de jogo. Ela saiu por aqui já, embora a maioria das lojas parece não a ter recebido ainda.

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a saraiva adiou pra dia 08/04 dizendo ser uma complicacao com os fornecedores

mas pra amenizar um pouco a situação

vai mandar de brinde pra todos que compraram o kane´s wrath

uma copia do c&c generals -_-

dia 02 c nao me engano recebi 1 email da shoptime... "entregue a transportadora"

mas agora o problema é a greve dos correios (_(

isso ja virou uma saga...

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  • Membro VIP

A minha saga tb persiste....

Depois de tomar um bolo da Saraiva, fui reservar meu exemplar no Shoptime...enquanto eu pagava (isso mesmo, enquanto) o produto ficou indisponível....seria perseguição isso?! hehehe

Bom, desisti do Shoptime tb e parti pra Fnac....fiz meu pedido ontem...vamos ver no q vai dar lá....

Aliás, qse comprei dos EUA...alguém aí sabe se existe alguma diferença entre a versão americana e a brasileiro (além da caixa e do manual em português, obviamente)?

[]s

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pessoal, nao sei se é o local certo mas estou com dificuldades para jogar em Rede o command & conquer 3 tiberium wars, agente entra no chat e quando tento colokar em Join Game ele tenta conectar e dá 'Connection failed' time out , po tenho que mudar os IP's ou algo do tipo, me ajudem.

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recebi minha copia sexta e to jogando ate agora...

a campanha é relativamente longa ja que em 3 dias ainda nao acabei

quanto a versao especial, nao vi nada de especial tambem, mas ja vi em alguns lugares o jogo com outra capa que incluia um making of e tudo mais (_(

quanto ao colega travado diz ae qual é o problema se for antes da will made flesh eu ajudo

e sobre o jogo, ta legal divertido, algumas partes estão meio toscas...

as faccoes estão legais principalmente os zocom e steel talons

os cyborgs do marked of kane estão meio ruins

a black hand ta dominando totalmente...

o jogo ta bom pra quem é nod :)

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baltazar

pra jogar online é preciso ter uma conexao de 512

e ter o serial original

dai você vai registra o teu game e joga :}

caso nao teja conseguindo nem conectar deve ser tua conexao que ta ruim ou os servers deles q estão off

lamespy da bastante problema :P

o jogo:

mas alguem ai achou uma DROGA :angry:

a campanha de quinta categoria mata tudo... o global conquest enterra e a trilha sonora (3 musicas novas e so para telas de status ou main menu) cospe na cova

depois desse kw tenho serias duvidas quanto a qualidade do red alert 3

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baltazar

pra jogar online é preciso ter uma conexao de 512

e ter o serial original

dai você vai registra o teu game e joga :}

caso nao teja conseguindo nem conectar deve ser tua conexao que ta ruim ou os servers deles q estão off

lamespy da bastante problema :P

ae beleza, pois é tenho conexão 1Mb e meu game é original, eu to jogando Online direto, o problema é jogar em rede com o PC do meu irmão, nao to consegundo configurar. :(

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  • Membro VIP

Os dois PCs possuem o mesmo domínio/grupo de rede?

Desative temporariamente os firewalls de ambos os computadores...depois verifique se você enxerga o PC do seu irmão em "Meus locais de rede" e mande procurar os computadores do mesmo grupo de rede q o seu...

Se ainda assin não conseguir, provavelmente será necessário configurar seu router...

[]s

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Os dois PCs possuem o mesmo domínio/grupo de rede?

Desative temporariamente os firewalls de ambos os computadores...depois verifique se você enxerga o PC do seu irmão em "Meus locais de rede" e mande procurar os computadores do mesmo grupo de rede q o seu...

Se ainda assin não conseguir, provavelmente será necessário configurar seu router...

[]s

ae high beleza cara, os firewalls estão desativados eu nao configurei a rede pra ficar aparecendo arquivos do outro PC não, quando entro em meus locais de rede e coloco "Exibir computadores do grupo de trabalho" ai ele acha o pc do meu irmão, mas eu so deixei compartilhado a impressora e os Documentos Compartilhados mesmo, nada do drive C ou outros drives.

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  • 2 meses depois...

dae galera

participo do site RTSGames(maior comunidade de jogos RTS do Brasil) e a comunidade de CnC KW ficou chocada com a noticia que não haveria o jogo na etapa brasileira, ja que em todo o resto do mundo haverá!

bom, venho aqui comunicar e pedir a atenção de todos para que assinem um abaixo assinado que será encaminhado diretamente aos adminstradores gerais da WCG

http://www.abaixoassinado.org/abaixoassinados/808

por favor, é so entrar no link e fazer o cadastro e postar seu Nome, E-mail e Nick

para nós fãs de CnC isso é um passo muto importante a se dar, ja que com isso o CnC não será mais excluido de competições nacionais!

Obrigado pela atenção!

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  • 2 semanas depois...

Olá pessoal!

Bom, procurei um monte sobre esse erro no Command & conquer 3: Kane's Wrath e nao encontrei nada.

O que ocorre é o seguinte:

Eu e um amigo estamos jogando via rede e de repente aparece a mensagem de erro dizendo que os computadores estão fora de sincronia e que isto foi causado por alguma alteração nos jogos e pede para reiniciar o jogo.

Ai ele fecha a partida e retorna ao menu principal do jogo.

Alguém sabe que raios é isso??

Obrigado!

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  • 2 semanas depois...
  • Membro VIP

Tópico atualizado. Patch 1.01 da expansão disponível.

Notas da versão

<Desync Fixes>

· Fixed a desync that occurs when a Nod ally attempts to create a Decoy army of a Mechapede.

· Fixed a desync that occurs when playing against a brutal AI with 2 players on level Unfair Advantage.

· Fixed a desync that occurs when playing with 2 players against a Brutal Black Hand AI on the map Unfair Advantage.

· Fixed a desync when 2 players use Black Hand vs GDI on the map Tournament Arena.

· Fixed a desync that occurs when engaging Firehawks with Seekers

· Fixed a desync when Venoms attack a Plasma Missile Battery that is detecting an invisible unit

<Bug/Exploit Fixes>

· The Message of the Day will now show up online for Kane's Wrath.

· In-game rank/stats now show up alongside player name while in the game lobby.

· Improved Automatch performance

· Reaper 17 – You can no longer sell a stasis chamber to receive a group of Ravagers for only 600 credits.

· You can no longer use group selecting to allow a Mantis, AA-loadout Firehawk, flying Shadow Team, or Slingshot to force-fire on other ground units.

· Titans crushable level increased. Titans can no longer crush other Titans.

· Fixed the minimap while match is loading

· Can no longer build more than one VOICE of Kane

· Can no longer build multiple epic unit factories

<Balance Changes>

The following balance changes are intended to make resource-gathering decisions more strategic, while also further tuning the combat forces to ensure even balance across all three factions in any combination.

/General Balance Changes/

· Refinery cost increased to 3000 credits, build time increased to 30 seconds, power requirement increased to 15 units

· Harvester cost increased to 2000 credits, build time increased to 20 seconds

· Tiberium Spike capture bonus decreased by 33%, income per second decreased by 60%- Harvester health increased 25% for most factions, Steel Talon/Black Hand harvester health increased by 16%

· Build radius: most unit production structures no longer provide a build radius, all conyards have had their build radii increased by 25%

· Advanced infantry structures now provide a basic infantry unit when sold or destroyed

· Grasslands Landgrab: blue tiberium now starts at 0

/GDI Balance Changes/

---Structures---

· Silo cost reduced by 80%

· Power Plant upgrade now provides double the bonus power

· Power Plant cost and build time reduced by 12.5% to 700/7

---Units---

· Commando armor versus gun, rocket, and grenade doubled

· Grenadier range increased 8%, grenade speed increased 50%, scatter increased 33%, blast radius increased 50%

· Rig: packed HP increased 33%, unpack/pack time decreased 40%, repair drone range increased 33%

· Pitbull damage increased 25% against ground units, HP reduced 10% against air scale reduction 200% to 150%.

· Hammerhead speed reduced 17%

· Mammoth speed increased 12.5%

· Shatterer range increased 30%, sonic wave horizontal damage radius tripled, pre-attack delay removed, clip reload time increased, cost increased to 1500/15

· Zone Shatterer range increased 30%, sonic wave and overload beam sonic wave horizontal damage radius tripled, removed pre-attack delay, increased clip reload time, cost increased to 1600/16

· ZOCOM Orca burst damage capability dps increased significantly, clip size reduced 50%, cost and build time increased to 1500/15

· Titan crusher/crushable level increased to that of a heavy tier 3 walker, damage increased 12.5%, railgun-upgraded damage increased 9.2%

· Behemoth range increased 20%, HP increased 10%

· Combat Engineer damage increased by 17%

· APCs now lay mines as quickly as the Mobile Repair Transport (instantaneously)

· Firehawks will no longer force-fire at the ground when loaded with anti-air missiles and group-selected with ground units

· Slingshots will no longer force-fire on the ground when group-selected with ground units

· Surveyor -- damage taken by gun-type decreased by 25%, speed increased by 20%.

---Upgrades/Abilities/Powers---

· Call for Transport ability cost reduced by 60%

· Hardpoints upgrade no longer decreases Firehawk anti-air missile speed

· Autoinjectors health bonus increased an additional 20%

· Ceramic Armor bonus versus gun- and cannon-type damage decreased by 50% for the ZOCOM Orca

· ZOCOM Bloodhounds power cost increased by 50%, now provides veteran APCs

· ZOCOM Airborne power cost increased by 50%

· Steel Talon Bloodhounds power cost increased by 40%

- Composite armor build time tripled

· Tiberium Field Suits build time and cost doubled, armor bonus vs cannon halved

· MARVesting now returns 33% of the harvested Tiberium value

/Nod Balance Changes/

---Structures---

· Silo cost reduced by 80%

· Voice of Kane now provides the appropriate increase in combat effectiveness to nearby infantry

· Shredder Turret Hub for Marked of Kane subfaction can now fire when upgraded with quad turrets

---Units---

· Commando armor versus gun, rocket, and grenade doubled

· Beam Cannon range increased 20%

· Avatar beam weapon damage increased by 6.25%

· Purifier beam weapon damage increased by 6.25%

· Flame Tank damage taken from cannon-type decreased 25%

· Fanatic damage increased 54%, blast radius increased 25%

· Redeemer laser damage increased 6%, range increased 7%

· Mantis range increased 10%

· Confessor Cabal cost/build time increased 33%, un-upgraded damage increased 50%

· Tiberium Trooper rangefinder has been fixed, increases unit range by 20%

· Awakened speed increased 11%, health reduced 25%

· Emissary -- damage taken by gun-type decreased by 25%, speed increased by 20%.

· Flying shadow team will no longer force-fire at the ground when group-selected with ground units

---Upgrades/Abilities/Powers---

· Reflector Beam ability no longer diminishes attack power, reflection range doubled

· EMP Cannon of the Awakened/Enlightened tuned for significantly faster responsiveness, squads will no longer perform a funky backwards walk-dance when attempting to get into EMP range

· Call for Transport ability cost reduced by 60%

· Charged Particle Beam cost reduced 66%, upgrade time halved

· Dozer Blades cost and research time doubled

· Black Disciples cost increased 33%, research time doubled

· Purifying Flame cost increased 33%, research time doubled, damage bonus to Flame Tank increased 116%, damage bonus to Purifier decreased 75%

· Commandeer Beam Cannon damage bonus increased by 50%

· Commandeer Stealth Tank: stealth-upgraded Avatar will no longer lose stealth when moving

· Rage Generator hallucination time reduced 60%, cooldown halved

· Supercharged Particle Beam damage bonus to Shredder Turrets decreased 70%

· Charged Particle Beam damage bonus to Shredder Turrets decreased 60%

· Laser Capacitor upgrade damage bonus to raider buggy increased 33%, damage bonus to laser turret increased 50%

· Disruption pods now subtract the appropriate 500 credits on use

· Tiberium Vein Detonation damage decreased 20%

· Tiberium Core Missiles no longer reduce the range of the Attack Bike

· Shadow Strike Team power cost increased by 25%

· Shadow Team Explosive Charge damage reduced 10%

· Catalyst Missile radius decreased by 50%

· Mantises will no longer force-fire at the ground when group-selected with ground units

/Scrin Balance Changes/

---Units---

· Devastator Warship range increased 14%, damage type changed from cannon to grenade

· Storm Rider health, cost, and build time normalized to base Scrin across all subfactions

· Cultist health reduced 20%, speed increased 12.5%, mind control cooldown increased 33%

· Seeker damage taken from cannon type damage increased 10%, damage taken from gun-type damage doubled

· Disintegrator range increased 36%, back-end members of the squad should no longer have trouble firing

· Devourer Tank uncharged damage increased 23%, charged damage increased 6%

· Mechapede disintegrator segment damage and range halved, corrupter segment range decreased 25%, range of disc segment increased 8%, Shard segment rate of fire improved significantly

· Corrupter range increased by 50%, speed increased by 17%

· Ravager damage from gun-type reduced by 33%

· Explorer -- damage taken by gun-type decreased by 25%, speed increased by 20%.

---Upgrades/Abilities/Powers---

· Lightning spike power cost increased by 50%

· Plasma Disc Launcher upgrade cost and build time doubled

· Blink Packs upgrade cost and build time halved

· Attenuated Forcefields research cost normalized to base Scrin across all subfactions

· Advanced Articulators cost/build time quadrupled

· Lifeform Recycling range increased 50%

· Blue Shards upgrade no longer reduces the clip size and firing rate of the Shardwalker

· Overlord’s Wrath damage reduced by 55%

· Conversion reserves now provide the stated bonus of 2x charged shot capacity

· Forcefields now take the intended 1% damage from sniper fire

/Neutral Balance Changes/

---Units---

· Mutant Marauder damage and speed increased 50%

<Other Changes>

· Added a Russian Lobby

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  • mês depois...

Pessoal.

É a minha primeira msg por aqui, estou precisando muito da ajuda de vocês.

Comprei o game Command & conquer 3 - Tiberium Wars (original).

Consigo instalar sem problemas, jogar o tutorial, skirmish e NOD campaign.

Mas quando tento jogar o GDI campaign aparece o seguinte erro :

cnc3game.dat has encountered a problem and needs to close. We are sorry for this inconvenience.

Sabem o que é isso ? Como posso resolver ?

Obrigado, Abraço

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  • 3 meses depois...
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